Bonjour chers amis et amies! - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van veronique stevendaal - WaarBenJij.nu Bonjour chers amis et amies! - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van veronique stevendaal - WaarBenJij.nu

Bonjour chers amis et amies!

Door: Veronique van Stevendaal

Blijf op de hoogte en volg veronique

21 Mei 2014 | Frankrijk, Ruoms

Bonjour chers amis et amies,

Ik vraag me soms echt af, wat doe ik hier? Als je over de camping loopt, zie je serieus NIEMAND! Ik ben hier aangenomen om de mensen te vermaken en de tijd van hun leven te bezorgen, maar wat ik hier nu doe lijkt er helemaal niet op.

Ik ben nu wel een kei in een vloer leggen ! We hebben de vloer van het podium een nieuw uiterlijk gegeven, en ik heb er bij geholpen! Ik kan thuis dus mooi gaan helpen bij iedereen als er een vloer gelegd moet worden ! Proud of myself! Nu kunnen we hopelijk volop gaan repeteren voor de shows!

Ook heb ik voor de eerste x mijn bazin ontmoet! Het was niet lang, maar ik heb haar toch eindelijk eens gezien! Nu weet ik dan eindelijk wie mij gaat beoordelen deze 4 maanden, ook al weet ik niet hoe ze het wilt doen want ze is er nooit.. Ik ga denk ik maar aan mijn hoofdanimator vragen of hij me wilt beoordelen. Die ziet mij tenslotte elke dag dus die kan mij beter beoordelen, niet ?

En ja, het eten.. Daar valt niet zo heel veel over te zeggen.
Ik denk dat als ik binnen 4 maanden terug komt zo slank als een grassprietje ben, alles wat hun hier eten lust ik niet. En gisteren dachten ze zelfs dat wij konijnen waren! We kregen een heel bord vol, met alleen maar sla erop.. bon appétit

Ik ga denk ik alleen nog maar Nederlands tegen de mensen hier praten, als je probeert Frans te praten doen ze net of je een of chinees bent ofzo.. Noor en ik proberen regelmatig Frans tegen hun te praten en dan kijken ze je echt zo aan van : 'waar zijn jullie nou eigenlijk mee bezig?' Ik heb besloten om geen Frans te leren hier, het word toch niet gewaardeerd!

Ook denken ze hier dat wij zwaar verslaafd zijn aan wiet omdat wij in Nederland wonen ! Nou Franse, ik kan jullie teleurstellen, wij zijn niet verslaafd! Het is niet omdat het in Nederland legaal is dat iedereen dan maar gelijk verslaafd is!

1 ding heb ik hier wel al geleerd, ik kan zelf mijn was doen! Ik heb deze week zelf mijn was gedaan, en was toch wel een klein beetje trots op mezelf want thuis doe ik dat dus NOOOOIT! Dus mama, je weet wat ik kan doen als ik terug ben ( grapje dat doe ik alleen maar hier ) haha!

Het weer zit alleen vanaf begin van de week niet echt mee. Wind, regen, bewolkt, bah! Ik zit hier in Zuid-Frankrijk voor lekker weer en krijgen we opeens dit. Jammer dit, maar hopen dat het snel weer lekker weer word en dat ik lekker verder kan gaan met waar ik mee bezig was ZONNEN! Ik wil wel een lekker bruin kleurtje als ik terug ben hoor!

Morgen moet ik om 11 uur bij het podium zijn in mijn animatieshirt ( normaal mag ik dragen wat ik wil ) omdat de baas van Julien komt kijken hoe hij het doet! Dus het is de bedoeling dat ik dan ook mijn uiterste best doet, en laat zien dat Julien Aissa en mij goed opleidt. Ik ben benieuwd of ze nu eens optijd zullen zijn, voor Franse is het blijkbaar lastig. De meeste Franse zijn altijd te laat namelijk!

Ik ga jullie nu weer voor een tijdje laten, maar jullie horen snel weer wat van mij!

à rapide

  • 21 Mei 2014 - 22:29

    Niki:

    Mooii geschreven (k misje ),♡♥

  • 21 Mei 2014 - 22:29

    Niki:

    Mooii geschreven (k misje ),♡♥

  • 21 Mei 2014 - 22:29

    Niki:

    Mooii geschreven (k misje ),♡♥

  • 21 Mei 2014 - 22:34

    Veronique Van Stevendaal:

    dankje! ik mis jou ook :(

  • 21 Mei 2014 - 22:41

    Nadia:

    Mooi geschreven allemaal hoor en volgende week kan je ons animeren haha tot volgende week lieverd

  • 21 Mei 2014 - 22:43

    Niki:

    Er ging ff wat mis , nu heb je het 3x in plaats van 1x maar beter dan helemaal niet hihi xd

  • 21 Mei 2014 - 22:54

    Francina:

    Ookal is het nu rustig meis, over een paar weekjes? is het hoog seizoen en dan kun je volop aan het werk gaan wrs. :) nu nog lekker genieten. Veel plezier nog daar! Xx

  • 22 Mei 2014 - 00:38

    Marianne:

    ohoh ja veronique ,de taal daar ging je voor ,maar als het niet gewaardeerd word dan zou ik ook maar nederlands aanhouden hahaha
    en ja zoals het spreekwoord zegt op tijd komen of iets doen letterlijk en figuurlijk met de FRANSE SLAG hahaha maar t belangrijkste is een goed cijfer op het eind van je stage en natuurlijk een bruin kleurtje ,maar ook willen wij een gids als we naar je toekomen he haha

    tot laters
    groetjes marianne

  • 22 Mei 2014 - 08:25

    Patrick:

    Geniet nog maar even van de rust, dat gaat echt nog wel veranderen.En die Franse taal komt vanzelf.Je gebruikt nu al meer franse woorden dan je ooit gekend hebt haha.
    Tot over een paar dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

veronique

4 maanden verblijven in het zonnige zuid-frankrijk! Heerlijk z'n opleiding waar je lekker 4 maanden in het buitenland mag zitten!

Actief sinds 13 Mei 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 3209

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

4 maanden verblijven in het zonnige la France !

Landen bezocht: