Eerste verhuizing! - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van veronique stevendaal - WaarBenJij.nu Eerste verhuizing! - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van veronique stevendaal - WaarBenJij.nu

Eerste verhuizing!

Blijf op de hoogte en volg veronique

09 Juni 2014 | Frankrijk, Ruoms

Deze week waren we lekker 2 daagjes in de week vrij, de laatste keer voor het hoogseizoen begint! We hebben er lekker van genoten en hebben boodschappen meegenomen voor 5 weken leek het wel. Kwamen we terug op de camping zeggen ze heel leuk : 'ja morgen moeten jullie verhuizen' heel leuk nu we net super veel boodschappen hebben gehaald! Het enige geluk was dat we lekker in de ochtend vrij waren zodat we konden verhuizen, we dachten dit doen we wel even. Maar dit viel zwaar tegen! Wij hebben zoveel troep meegenomen dat heel onze nieuwe kamer nu vol staat. En 3x heen en weer moeten rijden met de auto, maar alles staat er nu! Ik slaap nu in een kamer met Liselot en Noor. Het is heel erg gezellig! Alleen we hebben wel een douche maar staat geen deur voor, dus wij gaan elke avond als echte kampeerders douchen in het sanitairgebouw! Welkom op de camping ! Over 8 dagen gaan we voor de verandering weer eens verhuizen! Dan kom ik de laatste 2 maandjes van mijn stage in een mobile home! Tot nu toe mis ik het appartement wel hoor waar ik in sliep ( ik had lekker een eigen badkamer, wc en keukentje. En nu heb ik alleen maar een wc hier .. ) maar er is hier deze week een festival op de camping en alle beroemde artiesten komen dus in die appartementen! Misschien komt Stromae wel in mijn kamer! Ben wel benieuwd naar dat festival, want ze zijn er hier dag en nacht mee bezig. En hopelijk mogen wij ook even een kijkje gaan nemen! Het enige voordeel hier is dat ik eindelijk weer WIFI heb! Waar ik eerst zat, was de wifi opeens afgeschermd voor het festival, dus waren een paar saaie daagjes! Nu kunnen wij weer volop genieten van de wifi! Ik hoop dat we in de mobile ook wifi hebben, want die staan net buiten de camping..

Dit weekend was weer redelijk druk, gelukkig! Want zo gaat de tijd tenminste een beetje snel. Vanochtend zakte het weer af, we hadden wel 2 kinderen! Dus vanaf vanmiddag zal er wel weer niemand zijn op de camping. Als er niks te doen is moet ik of gaan verven of schoonmaken. Ik denk dat ik terug kom als hoofd schoonmaker of hoofd verfster in plaats van animator!

Over 2 weken komt de rest van het animatie team aan, en natuurlijk allemaal Frans! Dus dit word wat, en gaan we 6 dagen lang repeteren voor de shows, en die week erna gaan we gelijk knallen met 5 shows per week! Ik ben er zo benieuwd naar! Vanaf dat moment denk ik dat de tijd voorbij vliegt! Voor jullie het weten ben ik alweer terug in het koude Nederland! Ik ben wel al gewend aan de temperaturen hier, elke dag ongeveer 35 graden, genieten dus! Alleen een beetje jammer dat wij gewoon moeten werken.. Maar morgen weer lekker vrij dus word lekker genieten van het weer! We gaan waarschijnlijk een kijkje nemen in een grot, en daarna lekker op een terrasje zitten & 's avonds gaan uit eten! Dus onze vrije dag word een en al relaxen! Mag ook wel eens toch?

Ook leuk om te weten misschien, is dat ik al redelijk goed Frans spreek! Ik kwam naar hier zonder een woord Frans te kunnen & nu versta ik de meeste mensen al! Alleen als ze sloom praten gaat het goed, want de Franse mensen praten nogal snel. En dan zeg ik heel leuk op mijn beste Frans : 'Pouvez vous parler lentement?'

Ik ga jullie weer laten voor even, ik ga eten en daarna weer werken! Als er nog mensen zijn dan toch haha.

À bientôt !

  • 09 Juni 2014 - 12:52

    Niki:

    Mooii geschreven

  • 10 Juni 2014 - 00:12

    Marianne:

    He veronique ,leuk weer wat nieuws te horen van je .Maar ik mis wel wat foto s hoor bij je reisverslag haha
    Ga zo maar door met schrijven is leu om te lezen
    groetjes en tot over ....dagen haha
    marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

veronique

4 maanden verblijven in het zonnige zuid-frankrijk! Heerlijk z'n opleiding waar je lekker 4 maanden in het buitenland mag zitten!

Actief sinds 13 Mei 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 3203

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

4 maanden verblijven in het zonnige la France !

Landen bezocht: