Alweer bijna 1 maandje achter de rug! - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van veronique stevendaal - WaarBenJij.nu Alweer bijna 1 maandje achter de rug! - Reisverslag uit Ruoms, Frankrijk van veronique stevendaal - WaarBenJij.nu

Alweer bijna 1 maandje achter de rug!

Blijf op de hoogte en volg veronique

29 Mei 2014 | Frankrijk, Ruoms

Bonsoir amis!

Hier ben ik weer met wat in en outs van mijn avontuur in La France!
Ten eerste, het weer is hier HEEERLIJK! Alleen moet ik toegeven dat ik van de week op een avond heel erg bang was, we gingen heeerlijk uiteten met als afsluiter dik noodweer! Ik lag hier alleen op mijn kamertje ( en ik ben al niet z'n held met onweer ) bang te zijn. Heel mijn kamer was paars door de onweer. Ook tikte de hagel op mijn deur, echt genieten was dit niet! Maar goed nieuws! Ik leef nog!

Zaterdag kwam dan eindelijk mijn roommate aan! Het is echt een super aardig meisje! Alleen wat ik de kamer toch klein voor 2 personen! Maar volgende week gaan we verhuizen naar een stacaravan! Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien! En of we die wel schoon kunnen houden, want hier in deze kamer lijken we er redelijk veel moeite mee te hebben haha! Wat heb ik al een lol met haar gehad. Een beetje over de hoofdanimators roddelen met m'n roomie en buurmeisje. Hun lijken namelijk op dwergen van de 7 dwergen.

Zondag moest ik naar een andere camping om te werken, ik had er echt zin in omdat ik EIN-DE-LIJK eens wat mocht gaan doen. Toen ik de ruimte in liep met kostuums schrok ik mezelf dood en had ik er meteen geen zin meer in. Er hingen zoveeel kostuums! De bedoeling was dat ik alle kostuums ging fotograferen en in een excel bestand moest zetten hoeveel het er van waren en of ze nog in goede staat waren. Ook werd met gevraagd om de namen er bij te zetten, in het Frans.. Wat een uitdaging! Volgens mij gaan ze er niet heel veel van snappen, maar ik heb iniedergeval mijn best gedaan. Ik was blij dat het 6 uur was en dat ik weg mocht! Zegt die man dood leuk ; A demain! Toen kon ik wel janken, hoezo tot morgen?
Jahoor, ik mocht de dag erna leuk het werk verder afmaken, 1 geluk dat vanaf toen mijn kamergenootje mee ging! Ik heb in 2 dagen van z'n 600 kostuums foto's gemaakt! Geloof me mensen, ik kan geen kostuums meer zien! Zo moeilijk ben ik echt niet als het over werken gaat, maar niet voor een andere camping! Waar wij waarschijnlijk toch niet eens wat mee te maken gaan hebben!

Vanaf morgen word het druk op de camping, het is hemelvaart. Hier in Frankrijk blijkbaar ook, dit wist ik natuurlijk weer eens niet!
We gaan beginnen met de miniclub, en daarna welkomsdrankje. Ik weet niet wat ik me er van voor moet stellen maar door verhalen van mijn kamergenoot heb ik er echt geen zin in ! 1 uur lang in de brandende zon te staan luisteren naar het Franse gelul.. en uiteindelijk zelf nog niet eens een drankje mee te mogen drinken! Ik ben benieuwd!

Nog supernieuws! Mijn lieve ouders zijn op vakantie voor een weekje! Echt leuk om hun weer terug te zien, en ook heeerlijk dat ik elke avond mag komen aanschuiven om te eten. Zo heb ik geen afwas ( YESSS! ) Ze hebben brieven meegenomen van mijn liefste vriendje en vriendin! Zo heb ik eindelijk mijn kamer een beetje kunnen opvrolijken, want zo gezellig zag die muur er nou niet uit. Dus voor de gene die willen, kaartjes en brieven zijn van harte welkom in mijn paleisje voor een paar maanden!
Volgens mijn ouders en mijn kamergenoot kan ik echt een heel verhaal vertellen als ik 2 mensen zie lopen, ik kraak ze zo af! We zullen maar denken, dit is echt hollands? Maar blijkbaar kan ik er wat van haha!

Ik ga jullie weer laten, voor eventjes dan toch!
Jullie zullen wel denken, is ze eindelijk weg hebben we geen last meer van haar! Maar geloof me, ik ga jullie de komende 3 maanden gewoon nog lekker lastig vallen met mijn verhalen! Want ik mis jullie wel heeeeeel erg hoor!
Ik ga nu lekker slapen, en morgen word een lange drukke dag ( EINDELIJK ) want zo heel veel heb ik nog niet kunnen doen hier.

Bon dormir amis!
Tot snel lieve vriendjes en vriendinnetjes!

  • 29 Mei 2014 - 00:58

    Niki:

    Mooi en nu ben k altijd bij je met ketting :$ ly

  • 29 Mei 2014 - 10:22

    Marianne:

    he leuk veronique ,zo blijven we op de hoogte ,mooi verhaal .
    Fijn dat je een leuke collega/kamergenootje erbij hebt he
    nou al een maand voorbij ,hoe gaat het met je teller op je gsm haha ???

    groetjes uit koewacht marianne

Tags: ruoms

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

veronique

4 maanden verblijven in het zonnige zuid-frankrijk! Heerlijk z'n opleiding waar je lekker 4 maanden in het buitenland mag zitten!

Actief sinds 13 Mei 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 3201

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

4 maanden verblijven in het zonnige la France !

Landen bezocht: